Masz pytanie?
Oferta specjalna!

Regulamin zakupów

IMPOL Export Import Jerzy Ruszczyk
11-700 Mrągowo
ul. Wojska Polskiego 18/1
ul. Lubelska 8B
woj. Warmińsko Mazurskie

NIP: 742-001-27-46
REGON: 510237084
kontakt telef.
506193430
601678199
89 7417887

Konto bankowe: BIC-INGBPLPW, IBAN: PL13105018071000002289573418
Firma jest zarejestrowana przez Burmistrza Miasta Mrągowa. Wpis nr. 6411/1883/94
Sklep internetowy z częściami do motocykli Jawa należy do Firmy IMPOL. Funkcjonuje pod adresem internetowym www.jawaczesci.pl

Strony Transakcji
Przedmioty transakcji
Jak zamawiać?
Realizacja zamówień, płatności
Faktury VAT
Dostawy produktów
Reklamacje i gwarancje
Postanowienia końcowe


Strony Transakcji

- Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym "jawaczesci", zwaną dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.

Przedmioty transakcji

- Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW sklepu internetowego „jawaczesci” w chwili składania zamówienia.

- Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

- Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe.

Jak zamawiać?

- Z menu po lewej stronie wybrać interesującą Cię kategorię i kliknąć na napis zamawiam po prawej stronie ekranu. Czynność powtarzaj do momentu, kiedy w Twoim koszyku będą takie artykuły, jakich sobie życzysz. Wtedy wypełnij formularz ze swoimi danymi i kliknij na przycisk proszę o rachunek.

- Potwierdzeniem, że zamówienie zostało złożone prawidłowo, będzie mail w Twojej skrzynce. Jeśli złożyłeś zamówienie i nie otrzymałeś jego kopii, znaczy to, że musiałeś się pomylić podając adres swojego maila. Otrzymujemy informację o niedostarczeniu potwierdzenia zamówienia. W takim przypadku automatycznie kasujemy zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś maila z treścią zamówienia - prosimy, złóż je ponownie.

- Zastrzegamy prawo potwierdzenia zgodności zamówienia i w szczególnych przypadkach uzgodnienia warunków transakcji przez e-mail lub telefonicznie.

Realizacja zamówień, płatności

Towar zostanie dostarczony przez Pocztę Polską przesyłką priorytetową lub za pośrednictwem firmy kurierskiej a przy zakupie pojazdów wg uzgodnień indywidualnych.

Koszt przesyłki krajowej płatnej przy odbiorze(za pobraniem):


* Poczta Polska - Priorytet 20,00

Firma Kurierska UPS:
* do 30 kg pobranie 30.00PLN

Faktury VAT

Na życzenie klienta do zakupionego towaru dołączamy fakturę VAT

Dostawy produktów

Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne, oraz motocykle. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć, jednak wtedy Nabywca zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

Reklamacje i gwarancje

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją producenta - wyjatek stanowią części i urzadzenia elektroniczne. Jeśli otrzymałeś towar wadliwy lub niekompletny prosimy o zgłoszenie reklamacji w terminie 10 dni od daty otrzymania zamówionego towaru. Przy pomocy Formularza zgłoszeniowego prosimy skontaktować się z nami i opisać zaistniały problem. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu trzech dni roboczych. W wyniku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji oferujemy wymianę towaru na nowy, pełnowartościowy. Jeśli nie będziemy posiadali takiego samego towaru – ustalimy nowy termin dostarczenia lub zwrot pieniędzy.Po otrzymaniu towaru Firma IMPOL dokonuje zwrotu pieniędzy w wysokości wartości towaru na wskazany rachunek bankowy w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu. Koszty odesłania nie podlegają zwrotowi.

Wymiana towaru na nowy odbywa się poprzez odesłanie przez Klienta wadliwego towaru po potwierdzeniu reklamacji przez pracownika firmy IMPOL. Wymiana towaru będzie miała miejsce tylko w przypadku otrzymania przez nas reklamowanego towaru, więc do wysyłki sugerujemy używać przesyłek poleconych. Firma IMPOL nie ponosi odpowiedzialności za wadliwy towar, który został zagubiony w transporcie. Odpowiedzialność za dostarczenie reklamowanego towaru i pokrycie kosztów transportu do firmy IMPOL ponosi Klient.

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru. Odstąpienie od umowy odbywa się na podstawie przesłanego formularza zamieszczonego na stronie sklepu zakładka "dokumenty" w terminie 14-u dni liczonych od daty wydania towaru. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. Nabywcy przysługuje 14 dni na zwrot rzeczy. Termin liczony jest od dnia odstąpienia od umowy. Po otrzymaniu towaru Firma IMPOL dokonuje zwrotu pieniędzy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

Podstawą odstąpienia od umowy jest fakt otrzymania przez firmę IMPOL nie naruszonego towaru, a nie fakt wysłania towaru przez Klienta.

Postanowienia końcowe

W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Właściwym sądem do rozstrzygania sporów związanych z działalnością sklepu jest sąd właściwy dla siedziby właściciela sklepu.
Składając zamówienie Klient jednocześnie potwierdza, że zapoznał się z regulaminem sklepu i go akceptuje, oraz jest świadom konieczności zapłaty za zakupione rzeczy.